søndag den 4. december 2011

Uge 48 - Sygdom og skade

Havde som sidste år sygdom med hjem fra London, som gjorde det umuligt at løbe før torsdag. Efter "konsultation" via loebesiden.dk blev jeg anbefalet 40 km. denne uge. Det gjorde jeg som følgende:

Torsdag 9,2
Lørdag 12,2
Søndag 18,4

Torsdag gik fint og det gjorde de to øvrige ture også med hensyn til luft. Desværre fik jeg pludselig meget ondt på ydersiden af højre fod undervejs lørdag og det generede mig også hele turen søndag. Føles ikke som overbelastning men mere som et slag eller lignende. Er ømt når jeg trykker derpå. Forsøger med lidt is og så hvile mandag.

Er klar over at forværring kan være katastrofalt nu, men har bare ikke tid og lyst til at holde pause. Måske en tur til Birkedal kan hjælpe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar