tirsdag den 8. maj 2012

Uge 18 - Ugen derpå...

Mandag morgen havde benene det overraskende godt og 18 hullers golf var ikke noget problem. Men især lårbasserne blev en anelse ømme op af dagen mandag. Det blev til endnu 18 hullers golf onsdag og torsdag. Ingen problemer i forhold til ømhed eller smerter, men kunne godt mærke at jeg blev lidt mere træt i musklerne end normalt.

Lørdag var det så tid til første løbetur og valget faldt på favoritruten rundt om søen. 12 km i 5:15 tempo uden problemer.

Ugens løb var altså således :-)

Lørdag: 12,0 km. Roligt løb efter 5:!5

I modsætning til for et år siden er jeg allerede langt i planlægningen af næste løb m.v. Kroppen virker ikke nær så slidt og pausetrængende, så hvorfor ikke langtidsplanlægge lidt? Ved med mig selv, at der skal være lidt magi over mine udvalgte løb. De 5 store skal løbes på et tidspunkt: London, Berlin, Boston, Chicago og New York. Derudover vil jeg gerne prøve kræfter med Athen, Barcelona og Rom. Foreløbig plan er følgende:

Efterår 2012: Athen, mål 3:10:00
Forår 2013: Rom eller Barcelona 3:05:00
Efterår 2013: Berlin, og her er målet 3:00:00
Forår 2014: VM Halvmarathon i København 1:25:00
Efterår 2014: New York ???

Ingen kommentarer:

Send en kommentar